søndag 3. mars 2013

Wishlist - Snart 30 år (!)

Det er så altfor mye fint i butikkene om dagen - Tungt for lommeboken og vil-så-gjerne-ha-tankene, men det er helt greit når man blir 30 år i mai for da er ønskelisten enkel å lage . . :)

En av stolene hadde virkelig gjort seg som kontorstol på hobbyrommet mitt og sammen med lydsystemet fra Geneva kan man digge musikk til arbeidet. Jeg har lenge sett på vasen fra Tine K Home, den hadde blitt så lekker i stuen vår.. Alarm Clock skal plasseres på nattbordet og telysholderen fra Tom Dixon skal følge med hvor enn jeg er i rekkehuset, for det er så tøff! ;)


1. Geneva Sound System - Model S DAB [Hvit]
2. Omaggio-vase fra Kähler [Liten - Svart]
3. Eames Plastic Chair (DSR) [Hvit]
4. Tray Table Medium fra HAY [Hvit]
5. Alarm Dock av Jonas Damon [Hvit]
6. Stor Traditional-vase fra Tine K Home
7. About A Chair fra HAY [Hvit]
8. Etch av Tom Dixon [Gold]

Det er lov å drømme ekstra stort når man blir 30 år, ikke sant? :D
Jeg ønsker deg en herlig søndagskveld og jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar til meg!

15 kommentarer:

  1. Ja takk til alt sier jeg. Fine ønsker. Og ja, det er absolutt lov til å ønske seg litt ekstra når man runder 30. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så gøy at du likte mine gaveønsker.
      Hehehe.. Det er godt å høre at det er lov å ønske seg litt ekstra! :)

      Takk for at du la igjen en hyggelig kommentar hos meg.

      -Heidi

      Slett
  2. Henter hammeren, sparegrisen og fordelskortet hos Illum..... :-) Vil det komme en versjon 2.0 mon tro

    SvarSlett
  3. Så mange fine ønsker! Kunne skrevet alle disse opp på min egen liste, ser jeg, hihi:) Håper du får mye fint til 30 årsdagen din:))

    Ønsker deg en fin dag
    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. For noen deilige ønsker ;-) Kunne tenke meg hele listen din selv jeg! Håper du får alt du ønsker deg!

    Fiin blogg du har. Klem fra Monica :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Monica! :)

      Tusen takk for dine hyggelige ord <3 Det setter jeg stor pris på..
      Ja, en jente kan i hvertfall drømme. *hihi* ;)

      *klem tilbake*

      Slett
  5. Mange fine ønsker der :)

    Ønsker deg en alle tiders lille-lørdag!
    smil
    -Maia


    SvarSlett
  6. Her var det mange fine ønsker ja! :) Håper du får en superduper bursdag!!! :)

    Klemmer fra Lite hi

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha.. Det er ennå en stund til min bursdag, men man må jo begynne i god tid. ;)

      Ha en herlig onsdag <3
      Takk for din koselige kommentar!

      Klem fra Heidi

      Slett
  7. Hei Heidi!

    Sorry for sent svar, har vært bortreist noen dager med jobben så TTT ;)
    Telysholderne kommer fra Nille og koster sånn cirka ingen ting. Løp og kjøp!

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for tilbakemeldingen, Signe! :) OM ting tar tid - Det gjør de.. *hehehe*

      Ha en kjempekoselig uke <3
      Klem fra Heidi

      Slett
  8. Det var jammen i meg en fin ønskeliste :)
    30-årsdagen min er neste år, da må det ønskes skikkelig her også ;)

    TUSEN takk for veldig koselige kommentarer, det settes umåtelig stor pris på,
    bare så du vet det :)

    Stor klem fra Stine

    SvarSlett
  9. Dette var en ønskeliste etter min smak. Håper du får noen av de oppfylt da.
    Og tusen takk for kommentar inne hos meg. Den verdsettes høyt :)

    SvarSlett
  10. Her var det mange fine ting! :) Håper du får noen av ønskene oppfylt! Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg, det ga meg muligheten til å oppdage bloggen din! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann! :)

      Tusen takk for din hyggelige kommentar - Alltid like herlig å få <3

      Ja, det er bare å krysse fingrene og håpe at det er noen gavmilde bursdagsgjester som kommer.. *hehehe* ;)

      Ha en kjempefin uke!
      Klem fra Heidi

      Slett